Az idők változnak. Az új üzleti lehetőségek keresése folytatódik.

2004

óta

Központ

Budapest

4A1

értékelés D&B

Történetünk

Minden Prága szélén, egy kis üzletben kezdődött 1992-ben. Tomáš Smrčka cégalapító vezetésével, kemény munkával, nagy tervekkel és egy kis szerencsével indult sikertörténetünk.

2018

SAGE

SAGE exkluzív forgalmazóvá váltunk

2017

Oroszország

Megnyitottuk az oroszországi fióktelepünket

2015

Nyugat-Európa

Nyugat-európai országokban bővítettük disztribúciónkat

2014

GCC

Beléptünk a GCC piacra

2013

Balkán

Kibővítettük disztribúciónkat minden balkáni országra

2012

Yenkee és Buddy toys

Bemutattuk Yenkee és Buddy Toys saját új márkáinkat

2011

Fieldmann és Retlux

Bemutattul Fieldmann és Retlux saját új márkáinkat

2010

Lamart, Buxton, PHILCO

Bemutattuk saját új márkáinkat, a Lamart, a Buxton, és PHILCO márkákat

2009

Tomáš Smrčka

Tomáš Smrčka, a társaság alapítója, tragikus körülmények közt elhunyt

2008

SodaStreem

A SodaStream márka kizárólagos forgalmazójává váltunk

2007

Catler

Bemutattuk saját prémium háztartási gép márkánkat, a Catler-t

Stratégia

Világos, hosszú távú stratégiával rendelkezünk, mely küldetésünkön és filozófiánkon alapszik. Ez segít megformálni társaságunk jövőjét. A stratégiánk egyértelmű. Három pillérre épül: összpontosítás, fejlesztés és növekedés. Mindegyikük egyértelmű, ambíciózus képet határoz meg az elkövetkezendő évekre. Alapvető elveink a stratégiánk minden pillérére hatnak, ezért stratégiánk fő alkotóelemei.

Öszpontosítás: Arra összpontosítunk, ami sikeressé tett minket. Disztribúciós és logisztikai társaság vagyunk, és továbbra is a disztribúcióra, mint alaptevékenységünkre fókuszálunk. Divízióink a növekvő piaci elvárásoknak megfelelően pozícionáltak. Célunk biztosítani saját brandjeink működését az EEMA régióban, miközben tevékenységünket más régiókra is kiterjesztjük. Ennek megvalósítását a rendszeres dinamikus piaci elemzés és a piaci tendenciákra való gyors reagálás teszi lehetővé.

Fejlesztés: Fejlődésünk alapja és cégünk ereje a know-how, a tapasztalat és a tehetség belső áramlásának köszönhető. Ezek azok a területek, melyek szorosan együttműködnek szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében. Saját márkáink bővítése, szervezti felépítésünk fejlesztése biztosítja a versenyelőny megteremtését és fenntartását. Saját márkás portfóliónk létrehozásának alapvető törekvése és előfeltétele magában foglalja a precíziós beruházást, erős kutatás-fejlesztési csapatot; a termékportfólió komplexitását az ár képzéssel, az értékesítéssel, a forgalmazással és a marketingstratégiával kapcsolatban.

Növekedés: A növekedésünk alapja, hogy összpontosítunk az új piaci szegmensekre, kiemelve a piacok és növekedési szegmensek folyamatos bővülését, különös tekintettel a feltörekvő és élénk E-kereskedelmi piacokra. Az online kereskedelmben olyan stratégiát követünk, amely sikeresnek bizonyult a közép-kelet európai térségben. Arra törekszünk, hogy ezeket a lehetőségeket más régiókba exportáljuk, és kihasználjuk a kiskereskedelmi és e-kereskedelmi szolgáltatások lehetőségeit, különös tekintettel a feltörekvő piacokra. Kulcsfontosságúnak tartjuk a kiskereskedő partnereink megértését, a legmagasabb növekedési csatornák rangsorolását, valamint a forrásaink szisztematikus átirányítását ezekre a csatornákra.

Küldetés, Jövőkép és Filozófia ...

KÜLDETÉSÜNK

a különféle forrásokból származó nyereség tartós növekedésének biztosítása.

JÖVŐKÉPÜNK

a világ egyik legjobb üzleti partnere és beszállítója lenni.

A FILOZÓFIÁNK

folyamatosan üzleti lehetőségeket keresni.

Bővítésünk alapjai

Öszpontosítás: Arra összpontosítunk, ami sikeressé tett minket. Disztribúciós és logisztikai társaság vagyunk, és továbbra is a disztribúcióra, mint alaptevékenységünkre fókuszálunk. Divízióink a növekvő piaci elvárásoknak megfelelően pozícionáltak. Célunk biztosítani saját brandjeink működését az EEMA régióban, miközben tevékenységünket más régiókra is kiterjesztjük. Ennek megvalósítását a rendszeres dinamikus piaci elemzés és a piaci tendenciákra való gyors reagálás teszi lehetővé.

Fejlesztés: Fejlődésünk alapja és cégünk ereje a know-how, a tapasztalat és a tehetség belső áramlásának köszönhető. Ezek azok a területek, melyek szorosan együttműködnek szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében. Saját márkáink bővítése, szervezti felépítésünk fejlesztése biztosítja a versenyelőny megteremtését és fenntartását. Saját márkás portfóliónk létrehozásának alapvető törekvése és előfeltétele magában foglalja a precíziós beruházást, erős kutatás-fejlesztési csapatot; a termékportfólió komplexitását az ár képzéssel, az értékesítéssel, a forgalmazással és a marketingstratégiával kapcsolatban.

Növekedés: A növekedésünk alapja, hogy összpontosítunk az új piaci szegmensekre, kiemelve a piacok és növekedési szegmensek folyamatos bővülését, különös tekintettel a feltörekvő és élénk E-kereskedelmi piacokra. Az online kereskedelmben olyan stratégiát követünk, amely sikeresnek bizonyult a közép-kelet európai térségben. Arra törekszünk, hogy ezeket a lehetőségeket más régiókba exportáljuk, és kihasználjuk a kiskereskedelmi és e-kereskedelmi szolgáltatások lehetőségeit, különös tekintettel a feltörekvő piacokra. Kulcsfontosságúnak tartjuk a kiskereskedő partnereink megértését, a legmagasabb növekedési csatornák rangsorolását, valamint a forrásaink szisztematikus átirányítását ezekre a csatornákra.

Értékek

A fenntartható növekedés
kiemelten FONTOS a számunkra.
Kezdeményezőkészség és következetesség
Támogatjuk a KEZDEMÉNYEZŐKÉSZSÉGET, a vállalkozói szellemet és az INNOVÁCIÓT
Csapatmunka
Nyitottsággal, bizalomra építve DOLGOZUNK EGYÜTT ügyfeleink elégedettségének érdekében.
Nyitottság és bizalom
Vállalati kommunikációnk a NYITOTTSÁGON ALAPUL
Tisztelet
Nagyra ÉRTÉKELJÜK az ALKALMAZOTTAINKAT, ösztönözzük fejlödésüket, és jutalmazzuk a teljesítményüket
Felelősség és etika
MINDIG MÉRLEGELJÜK a KÖTELEZETTSÉGVÁLLALÁSAINK teljesítésének TÁRSADALMI ÉS KÖRNYEZETI ASPEKTUSAIT.

Amit képviselünk

Alapvető értékeinket a társaság alapítója, Tomáš Smrčka határozta meg. Ezek cégünkkel együtt fejlődtek és gyarapodtak. Ezeket az értékeket fenntartjuk az üzleti partnereinkkel, alkalmazottainkkal és a nyilvánossággal folytatott kapcsolattartás során is.

Gondoskodunk arról, hogy üzleti és gyártási tevékenységünk mindig átlátható legyen, és összhangban álljon minden ország etikájával és alkalmazandó törvényeivel. Szigorú belső irányelveink vannak, amelyek teljes mértékben kizárják a társasággal, vagy partnereinkkel szembeni etikátlan, vagy illegális magatartást.

Stratégiai alapelvek

Jelentős tőke- és likviditáskezelés
 

Csak azokat a kockázatokat vállaljuk, amelyeket értünk

Összpontosítunk Kelet-Európa, Közel-Kelet- és Afrika régióira és a CPG kategóriára

Megfelelő ár-érték arányú márkákra fókuszálunk

Kiemelt figyelmet fordítunk a digitális megoldásokra és elemzésekre

Rendszeresen bővítjük termékportfóliónkat

Döntéseinket kézzelfogható adatokra alapozzuk

Részletes adatok alapján döntünk arról, hogy hol kezdjünk üzleti tevékenységbe

A helyi partnerek és vásárlói döntéshozás folyamatának megértése kiemelten fontos számunkra